CC's Customer

Tuesday, April 12

Menghitung Hari

15 APRIL 2011



2 hari lagi.....

tak sabar rasanya, cepatlah masa berlalu.
Aku tak kisah sama sekali akan waktu yang bakal melewati aku esok dan tulat, kepastian menanti di hadapan.
Merdekalah aku segera dengan keluh kesah terbeban menyeksa jiwa dan batin aku.
Kesabaran menjadi penawar, Iman menjadi kekuatan untuk terus utuh di sini.
21 minggu telah aku redah sedangkan yang lain 15 minggu cuma?
Bukan kehendak aku tapi keadaan memaksa.

MANGSA KEADAAN, TRAGIS?

Jangan tangisi lagi, sepasang sayap itu bakal jadi milik aku.



Terbanglah aku sedia kala.

*Loading........45% final report under construction. Need to be complete and be compile ASAP. Cepat siap, cepat relax, cepat cuti boleh cepat-cepat meronggeng. 

**Knock out holiday. Put your book and note a side, it's not your time enter the exam hall this time. Seat back, enjoy and relax, let us just watch the nerves in YOU! :P





No comments: