CC's Customer

Friday, March 11

Perfect Angel Perfect Pix

This is our first start as amature photographer..Ahakz~

Hasil kerja masa jadi PM MDS Asasi Mei 2010 dekat UiTM Puncak Alam

at Secret Recipe SOGO KL
Menuju ke jalan yang benar :)

Candid adik2 Sport Rec masa MDS Jun 2010

Emo : Ich Liebe Dich (masa shooting video project utk Deutsch)

Aku suka edit gambar ni..hehehe
Aku snap gambar ni kat MPH SACC sebab buku ni cantik color MERAH! <3

Round candy : snap lepas balik Open House kak Fuza (Oktober 2010)

Pelamin zaman sekarang (bila laa agaknya turn aku..kui3 :P)

Yang ini guna camera phone je and aku edit ikut suka hati...bab2 editing gambar ni aku tak reti sangat sebenarnya tapi ok la untuk koleksi sendiri je....tak kisah la pakai camera handphone 2MP, 3MP, 5MP ke...digital camera ke..DSLR yang lense dia dah macam senapang gajah sekali pun...yang penting kena pandai cari angle yang cantik and kreativiti untuk snap gambar tu. Kadang-kadang pakai camera murah pun kalau pandai amek siap dengan skill editing yang sangat pro....Comfirm gambar lu chantekkkk beb! Sampai member2 pun ingat korang guna DSLR, padahal camera cikai2 je beli kat Petaling Street kat Chow Kit :)

No comments: