CC's Customer

Wednesday, June 15

myJalou

Saja nak tayang phone aku jap....ramai orang pelik tengok phone aku
Semua tanya..model apa nih? Tak pernah nampak pun..beli dekat mana?
Sony Ericsson F100i atau nama glamor dia, SE Jalou!
Model ni tak ada laa baru sangat dah keluar around 2009/2010
Saiz kecik sangat cukup sedap dalam genggaman tangan
Kalau hilang susah nak cari ni dalam semak handbag..hahahaha

Aku punya SE version laa...tak mampu nak cari D&G edition punya.
   

Boleh tengok kan saiz dia yang lebih kecik dari credit card/IC/iphone/other phone
Selain tu, specialnya SE Jalou ni boleh jadi macam cermin
act like compact powder mirror macam gambar atas.
Camera 3.2 megapixels, ada MP3 juga, same function like others just bukan touchscreen je.
Kelemahan dia, no wireless connection, only 1 side camera for 3G call.
Okay laa aku pun bukan jenis gler 3G sangat.
Aku suka Jalou sebab design dia yang comel and high fashion
sebab apa aku cakap high fashion? sebab macam amethyst, macam diamond.
Obviously, Jalou ni lebih kepada pengguna WANITAs. =)


Dulu selalu tengok dalam sci-fi movie, orang pakai jam tangan yg at same time boleh communicate dgn org lain mcm buat video call. Sekarang pun dah ada jam hybrid dengan handphone. Klik sini untuk detail (Picture as shown beside. Sumber: Google)



No comments: