CC's Customer

Thursday, June 23

90% loading....


Alhamdulillah
Tutup dah kertas soalan MEC 522 sesi Jun 2011.
Walaupun saat-saat akhir aku agak kalot,
tulisan yang dah rupa cakar ayam,
tangan dah menggeletar,
pipi dah terasa bahang panas, adrenaline rush!
Nasib laa aku ni tak putih sangat,
kalau tak mesti malu orang sebelah nampak muka aku dah merah
Gara-gara cuak tak siap ikat buku jawapan lagi.
Lecturer dah kutip buku jawapan kawan-kawan lain.

 Sighhhhh~~~~ 
Satu keluhan berat tanda lega.
Ehh..tak ada laa lega sangat sebab exam tadi hanya 60% markah subjek ni.
10% dari test, 20% dari 2 set assignment dan 10% assignment yang belum dihantar,
WHAT?
ada lagi assignment belum hantar.
Alaa..chill laa 10% je lagi...
10% pun boleh tentukan kesan nak dapat A ataupun tidak.

Ahh..bru 90% loading ke?
Alangkah indahnya dunia...(macam lagu Hujan)
Kalau Dr.Low bagi je bonus mark 10% lagi tu.
Gila malas dah aku rasa nak hadap mathematical modeling tu lagi.
Nak muntah aku rasa tengok calculus selama 5 minggu.
Kalau-ku-lulus
Haiyaa....4jam kredit
harap-harap boleh dapat A..dapat B pun jadi laa
InsyaAllah boleh tu.

99% loading to final value of age by this Saturday.
Adoyai cepatnya masa berlalu.
Dulu aku tinggi aku kurang 100 cm sekarang dah 163 cm.
Dulu pakai baju sekolah sekarang dah tak ada baju sekolah nak pakai.


**Terima kasih kepada piouspdosh, seha haris, abg long, yan, fatimah, kak fiza,
aaron aziz & semua yg terlibat study sehari suntuk dekat fak semalam.
Semoga kita semua dapat A! ^_^    

No comments: