CC's Customer

Monday, October 3

Oktober sudah!

Diam tak diam laa...dah masuk bulan Oktober dah...
Wake me up when September ends!
Okay..dah end dah boleh bangun dah semua orang! Hahahaha

Ape kejadah aku nak buat bulan ni plak?
Oh ye..seblm aku terlupa..
maklum laa dah jd final year student ni,
memory aku byk abes kt fyp, assignments etc.

Aku dah menetap di kolej semula.
Fiuhhh~~~
After 3weeks, habiskan masa di jalanan.
Finally dapat kolej kan..kt Seroja.
Nak masuk last week lagi,
tapi class 8.30am-6.00pm je
balik umh pn aku da penat nk kemas brg.

"Seroja dgn Engine jaoh kot...."
Lantak laa nk kata jaoh ke ape..
asalkan dapat pun aku dah bersyukur sangat.
Tak ade laa jaoh sgt pn..
bas sentiasa ade, tak risau laa.

Hmm...nak wat ape eh bulan ni?
Ohh..next week aku dah ade test Fire!
Then esok ny tu ade program lawatan sekolah
"Step Up to UiTM: Exploring & Pioneering Engineering Profession"
Aku laa tukang bagi tagline blkg tuh..
amacam?
best tak? hahahaha
*perasan*

Lepas tu...lepas tu..lepas tu..
aku tak tahu!
Biar masa menentukan segalanya
Cewahhhh~~
sejak ble ntah ayat redha mcm ni
Lepas habis test nk kua tgk movie kot
pasni xdpt lepak2 sgt dh..
busy dgn fyp + Special topic's site visit etc
especially project utk designII nk ke fabricate kt workshop.
Untung lahhhh~~

No comments: