CC's Customer

Sunday, November 20

Not so weekend

Serious shi-to aku tak rasa macam weekend pun minggu ni
sebab aku tak rasa macam aku menikmati weekend biasa yang aku lalui.
No breakfast by mom, no TV, no supercool daddy
Just sempat qada' tidur yang tak pernah cukup.

Kononnya,
planning nak study HVAC for upcoming test on this Tuesday afternoon
tapi aku sibuk extract point dalam interview dengan Abg Ejat last Friday
Abg Ejat ni ada business sendiri, share holder partner dengan kawan-kawan dia.
This is our ENT600 assignment to interview a successfull bumiputera entreprenuer.
Haishh, nasib baik laa kenal senior yanga da business, senang kerja aku.


Sabtu-day, roomates aku semua sibuk pergi sana sini program nak kumpul kupon
aku lak terperap buat slide.
Tiba-tiba pukul 4 lebih, Zhariff msg aku...
ajak pergi maple buat design and tengok bola sekali.
Errkkk...biar benar ajak aku tengok bola?
Hahaha...no big deals aku layan je tapi tak ada laa fanatik nak emo2 sangat.
1st half tengok dekat Hakim lama tapi tak ada plug tak boleh on laptop buat kerja.
2nd half pindah kedai belakang pula
Demmm...satu hal nak tunggu install CATIA VRS19.
Lepas emosi tengok Malaysia lawan Myanmar,
about 10 minit terakhir baru nak gol and CATIA aku pun siap installed and launched.
Lepas install maka inilah hasilnya pula seharian on Sunday.
Berpinar mato den nak assemble..banyak part nak susun nak attach.
70% done aku email balik dekat budak laki minta dorang yang check and adjust.

My DesignII mini project this semester
And so mood aku untuk study weekend ni dah hilang.
Cik Noorie Nabila, sedarlah diri awak ada test hari Selasa dan Sabtu akan datang.
Presentations menunggu........


No comments: