CC's Customer

Monday, November 14

Midsem Break is OVER!

Q: Apa buat cuti lepas?
A: Makan.

Q: Apa buat raya haji hari tu?
A: Makannnn....Grrrr~

Q: Mengapakah begitu?
A: Geraaammmm, rasa nak makan orang.

Q: Dah puas?
A: Ya, puas makan.



Whoooaaaaa!!! Apa ni asyik soal jawab pasal makan?

Ayah: Nampak susut.
Aku: Baru baik demam dan sakit gigi.
Mak: Berapa kilogram yang turun agak-agak?
Ayah: 2kg?
<Seminggu kemudian>
Aku: Ommm nommm nommm *makan*
Mak: Turun 2 naik 3
Aku: Huhhh..siapa suruh masak? tak makan kecil hati anak tak nak makan.
Mak: Makanlah memang untuk kau.
Ayah: *senyum*
Aku: *dalamhatisinisnyaayahaku senyumnih*

Menu makan midsem break:
1) Kuih bahulu (mak buat)
2) Biskut suji (mak buat, aku tak reti makan)
3) Cupcake chocolate + vanilla (mak buat)
4) Cupcake with icing (continue dari 3, aku deco sendiri)
5) Barbeque (mak and aunties)
6) Daging masak masam manis + nasi briyani (mak buat)
7) Chicken Lasagna (mak buat)
8) Kuew Teow Sup (mak buat)
9) Wedges with eggs (mak buat)
10) Nasi Lemak (mak buat)
11) Chocolate chips (mak buat aku deco)

Best cookies baked by mak :) Nyumm nyumm

Yeahhh..yeahhh...best kan jadi anak kepada mak aku ni, semua mak buat, nak makan apa request je mesti dia masak and buatkan. Tak minta pun dia akan buatkan tak pun sebelum balik cuti tu, dia dah tanya balik nak makan apa. Ohhh..mak, i never gonna loose my weight laa sampai bila pun kalau dari dulu sampai sekarang macam ni. You really know my appetite. Fact is I love what ever you cook for me, it taste good. Best in the world! Love you, mak!

No comments: